خدمات تخصصی سئو سایت در تهران

خدمات تخصصی سئو سایت در تهران یکی از به روزترین خدمات مربوط به بازاریابی کسب و کارهاست. بهینه کردن وب سایت‌های کسب و کار با اصول سئو در افزایش بازدید سایت نقش به سزایی دارد. به ویژه با افزایش رقابت در حوزه بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا استفاده از متخصصان سئو برای داشتن وب سایتی پر بازده ضرورت دارد. خدمات سئو دارای انواع مختلفی است که در این مقاله به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

 

منظور از خدمات تخصصی سئو سایت چیست؟

پیش از معرفی انواع خدمات تخصصی سئو سایت در تهران، تعریف مختصری از سئو و اهمیت آن را ارائه خواهیم نمود. SEO مخفف عبارت Search Engine Optimization است. در ساده‌ترین عبارت، سئوی خوب، دیده شدن آنلاین شما را بهینه می‌کند. این به این معنی است که هرچه افراد بیشتری وب سایت شما را ببینند، ترافیک آنلاین شما بیشتر می‌شود. در نتیجه شانس شما برای ارائه محصول یا خدمات خود به تعداد بیشتری از افراد افزایش می‌یابد. هنگامی که در گوگل درباره موضوعی سرچ می‌کنید،  هر چند وقت یک بار از صفحه اول به صفحه بیستم نتایج جستجو می‌روید؟ به احتمال زیاد، به ندرت مجبور به این کار می‌شوید. زیرا چند گزینه اول در همان صفحه اول گوگل حاوی اطلاعاتی است که شما در جست و جوی خود درخواست کرده‌اید. فرض کنید یک مشتری بالقوه موضوعی مرتبط با آنچه کسب و کار شما ارائه ‌می‌کند را جست‌و‌جو کند. آیا نمی‌خواهید در اولین صفحه نتایج جستجو در کنار رقبای خود باشید؟ این اهمیت سئو برای کسب و کار شماست: سئو سایت به شما این قدرت را می‌دهد که به سوالات مشتریان بالقوه خود پاسخ دهید. علاوه بر دیده شدن و افزایش ترافیک، سئو به افزایش اعتبار شما در حوزه کاری‌تان کمک می‌کند. سپس اعتبار شما منجر به افزایش اعتماد به برند می‌شود و در نهایت به وفاداری به برند منجر می‌شود. هنگامی که این سوال را مطرح می‌کنید که چرا سئو برای کسب و کار خوب است، پاسخ این است که سئو مشتریان جدیدی را جذب می‌کند. همچنین به مرور زمان منجر به افزایش وفادارسازی مشتریان و تقویت برند شما می‌شود.

سئو سایت در تهران

خدمات تخصصی سئو سایت: روی صفحه

یکی از مهم‌ترین انواع خدمات تخصصی سئو سایت در تهران توسط آژانس پلاکت، خدمات سئو روی صفحه است. این نوعی از سئو است که احتمالاً با آن آشنا هستید. سئو روی صفحه به معنای تولید محتوا است. سئوی موثر در صفحه بر اساس محتوای باکیفیت و آموزنده به دست می‌آید. محتوایی واقعاً رتبه خوبی خواهد داشت که بتواند مشکلاتی را حل کند که هیچ صفحه دیگری حل نمی‌کند! اطلاعاتی که در وب سایت به اشتراک می‌گذارید باید درجه یک باشد.

در واقع برای تضمین موفقیت باید ده برابر بهتر از سایر محتوای موجود باشد. و این شوخی نیست! مهم‌ترین بخش سئو داخلی این است که مطمئن شوید محتوای شما عالی است. اما عوامل زیادی وجود دارد که باعث می‌شود صفحه در نتایج جستجو رتبه خوبی پیدا کند. کلمات کلیدی، یک مثال مهم است. اگر در حال نوشتن یک قطعه با جزئیات در مورد یک موضوع هستید، کلمات کلیدی مرتبط زیادی را درج خواهید کرد. اما اطمینان از اینکه آن کلمات کلیدی کاملاً برای رسیدن به اهداف شما بهینه شده‌اند، می تواند به سئوی شما کمک زیادی کند. اما سئوی درون صفحه فراتر از کلمات کلیدی است. داشتن سایتی که استفاده از آن برای بازدیدکنندگان آسان باشد نیز مهم است. به طور خلاصه، باید روی ارائه یک تجربه کاربری خوب در همه بخش.های وب سایت تمرکز کنید.

خدمات تخصصی سئو سایت: خارج صفحه

سئوی خارج از صفحه یکی دیگر از مهم‌ترین خدمات تخصصی سئو سایت در تهران توسط آژانس پلاکت به شمار می‌رود. تعریف سئوی خارج از صفحه نسبت به سئو روی صفحه کمی دشوارتر است. اولین و مهم‌ترین بخش بهینه سازی خارج از صفحه، لینک سازی است. این بخش بزرگ و مهمی از سئو است. همچنین یکی از سخت‌ترین آن‌ها است. دریافت لینک به سایت شما در جذب بازدیدکنندگان کمک می‌کند. همچنین به گوگل نشان می‌دهد که افراد دیگر در سراسر اینترنت برای محتوای شما ارزش قائل هستند و سایت شما معتبر است. دریافت لینک از سایت‌های معتبر می‌تواند تفاوت زیادی در نحوه رتبه‌بندی سایت شما ایجاد کند. با این حال، دریافت لینک از این نوع سایت‌ها بسیار دشوار است.

رسانه‌های اجتماعی یکی دیگر از سیگنال‌های خارج از صفحه است که می‌تواند تفاوت زیادی در سئوی شما ایجاد کند. به این معنا که مردم در مورد محتوای شما در فیس بوک، توییتر، لینکدین یا سایر شبکه‌های اجتماعی صحبت کنند. این موضوع از نظر موتورهای جست‌ و جو به این معنی است که صحبت کردن در مورد وب سایت شما ارزشمند است و به افراد دیگر کمک می‌کند آن را پیدا کنند. داشتن محتوایی که در رسانه‌های اجتماعی محبوب است، ترافیک زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد که می‌تواند به سئوی شما نیز کمک کند. با این حال، برای موفقیت پست شما در رسانه‌های اجتماعی، چیزی بیش از نوشتن محتوای خوب لازم است. تبلیغ قوی در کانال‌هایی که مخاطبان شما در آن زمان می‌گذرانند مستلزم زمان و تلاش زیادی است. با این حال، بازده می تواند بسیار زیاد باشد. ایجاد روابط مثبت با وبلاگ نویسان، روزنامه نگاران و شخصیت‌های رسانه‌های اجتماعی همگی از اقدامات مثبت سئو خارج از صفحه هستند.

خدمات سئو سایت

خدمات تخصصی سئو سایت: فنی

سومین دسته از خدمات سئو سایت در تهران که توسط آژانس برندینگ پلاکت ارائه می شود، خدمات سئو فنی است. برخی افراد سئوی فنی را به عنوان زیرمجموعه‌ای از سئوی درون صفحه طبقه‌بندی می‌کنند اما ما در این جا آن را به عنوان یک نوع منحصر به فرد در نظر می‌گیریم. به طور خلاصه، سئوی فنی به چیزهایی که در پشت صحنه انجام می‌شود مربوط است. برای مثال، موتورهای جستجو ممکن است سایت‌هایی با طراحی واکنش‌گرا که به خوبی با دستگاه‌های تلفن همراه سازگار می‌شوند را ترجیح دهند. سرعت صفحه نیز یک عامل مهم است. اگر صفحه شما به کندی بارگذاری می‌شود، بسیاری از بازدیدکنندگان خود را از دست خواهید داد. برای داشتن سئو فنی قوی HTML در هر صفحه نیز باید بهینه شود.

 

خدمات تخصصی سئو سایت: محلی

چهارمین نوع از خدمات سئو سایت در تهران، سئوی محلی است. در حالی که بسیاری از کسب و کارها فقط به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند، هنوز هزاران کسب و کار وجود دارند که مکانی فیزیکی دارند. سئوی محلی برای این دسته از کسب و کارها اهمیت فراونی دارد. تعدادی از مراحل وجود دارد که برای سئوی محلی مهم هستند. به عنوان مثال، مطمئن شوید که نام، آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری، نظرات و سایر اطلاعات مفید شما به‌طور برجسته در نتایج جستجوی Google Maps نمایش داده می‌شود. خود این فهرست باید با عکس‌های خوب، اطلاعات توصیفی و نظرات واقعی مشتریان بهینه شود. همچنین باید مطمئن شوید که اطلاعات تماس شما به طور برجسته نمایش داده شده و با نشانه گذاری برجسته شده است تا موتورهای جستجو بدانند کجاست. هرچه این اطلاعات را مؤثرتر به موتورهای جستجو ارائه دهید، نشان دادن آن اطلاعات به مشتریان بالقوه برای آن‌ها آسان‌تر خواهد بود. موارد دیگری مانند جاسازی نشانگر Google Maps در صفحه اصلی خود و نمایش جوایز و نمادهای اعتماد نیز می‌تواند تفاوت بزرگی را ایجاد کند.  بنابراین SEO محلی باید اولویت بالایی برای مشاغل محلی باشد.

خدمات تخصصی سئو سایت در تهران

سخن آخر

بهترین ارائه کننده خدمات تخصصی سئو در تهران باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

آژانس برندینگ پلاکت ارائه دهنده انواع خدمات تخصصی طراحی سایت و سئو با بهترین کیفیت به کسب و کارهای مختلف است.

 

سوالات متداول

  1. اهمیت خدمات تخصصی سئو در تهران چیست؟

بهره‌مندی از خدمات تخصصی سئو در تهران منجر به افزایش مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی می‌گردد.

  1. سئوی روی صفحه به چه معناست؟

سئوی روی صفحه به معنای تولید محتوای آموزنده و باکیفیت برای کسب رتبه خوب در نتایج جست و جو است.

  1. سئو فنی سایت چیست؟

سئو فنی مرتبط با فعالیت‌های پشت صحنه سایت مانند برنامه‌نویسی HTML است.

  1. سئو محلی برای چه مشاغلی اهمیت دارد؟

سئو محلی برای مشاغل دارای مکان فیزیکی و مشاغل محلی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

مطالب مرتبط

بیشتر مطالعه کنیم. بیشتر یاد بگیریم.

نظرات، سوالات و دیدگاه ها

پاسخگوی شما هستیم. سوالاتتان را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *