جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی

جذب بیمار جدید یکی از مهم‌ترین چالش‌هایی است که دندانپزشکان و کلینیک‌های دندانپزشکی با آن مواجه هستند. دندانپزشکی یکی از مساعدترین زمینه ها برای سرمایه گذاری به شمار می‌رود اما رقابت بالایی در این زمینه وجود دارد. در هر شهر، ده‌ها مرکز دندانپزشکی وجود دارد: از مطب‌های دندانپزشکی متوسط تا کلینیک های دندانپزشکی بزرگ. برای سرپا ماندن به عنوان یک تجارت، لازم است از چگونگی جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی مطلع باشیم. در این نوشتار به بیان بهترین روش‌های جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی خواهیم پرداخت.

جذب بیمار برای دندانپزشکی

نکات مهم در جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی

  1. برای برندینگ کلینیک دندانپزشکی داشتن دفتر در مرکز شهر ضروری نیست. اما مهم است که کلینیک دندانپزشکی شما با وسایل حمل و نقل عمومی و خصوصی به راحتی قابل دسترسی باشد.
  2. شایستگی پرسنل: حرفه‌ای بودن، دقت و نظافت پرسنل از همان دقیقه اول مراجعه توسط بیمار قابل مشاهده است. اگر پزشک معاینه بیمار را بدون دستکش شروع کند و در طول درمان باعث ناراحتی او شود، بعید است که مشتری دوباره وقت ملاقات بگذارد. در مقابل پرسنل حرفه‌ای، دقیق و خوش رفتار در جذب مشتری دندانپزشکی و وفادارسازی او نقش بسیار مهمی را ایفا می‌کنند. همچنین دندانپزشکان می‌توانند با درمان بیماری‌های پیچیده، انجام عمل‌های جراحی نادر، با استفاده از تکنیک های تجربی اما قابل اعتماد، بیماران را جذب کنند.
  3. تبلیغات آفلاین و آنلاین: چگونه بیماران را به دندانپزشکی که به تازگی افتتاح شده است جذب کنیم؟ در شروع کار، تنها تبلیغات آنلاین و خیابانی برای جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی جواب می‌دهد. به این منظور باید از هر ابزاری استفاده کنید: آگهی‌ها، بنرها، بیلبوردها، وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی. پس از گذشت مدت زمانی از شروع فعالیت و ارائه خدمات با کیفیت، می‌توانیم امیدوار باشیم جذب بیمار دندانپزشکی به وسیله تبلیغات دهان به دهان انجام شود.
  4. برگزاری کمپین های بازاریابی: اعطای تخفیف‌ها، تبلیغات و پیشنهادات ویژه همیشه راهی موثر برای جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی بوده است. کاهش قیمت‌ها به گسترش مخاطبان و جامعه هدف در بین اقشار ضعیف‌تر جامعه منجر می‌شود. پیشنهادهای بازاریابی جالب با کیفیت استثنایی در جذب مشتری دندانپزشکی مانند یک روش جادویی عمل می‌کند.
  5. دریافت بازخورد: کلینیک‌های دندانپزشکی پس از ارائه خدمات، باید از مراجعین سوال کنند که آیا از نحوه ارائه خدمات و برخورد پرسنل راضی هستند یا خیر. می‌توان از بیماران درخواست کرد که بازخورد خود را در وب سایت یا صفحه کلینیک دندانپزشکی در شبکه های اجتماعی بگذارند. بهره گیری از بازخوردها و پیشنهادات مشتریان در برطرف کردن نقاط ضعف و تمرکز بر نقاط قوت برای جذب مشتری دندانپزشکی بسیار مفید و موثر خواهد بود.
  6. ارائه خدمات آنلاین: ایجاد امکان تنظیم قرار ملاقات با دندانپزشک به صورت آنلاین راه حل بسیار مناسبی برای جذب مشتری برای کلینیک دندانپزشکی است. زیرا اخذ نوبت به صورت آنلاین و از طریق رایانه یا تلفن همراه بسیار راحت‌تر از روش‌های سنتی اخذ نوبت است و موجب صرفه جویی در زمان می‌شود. رزرو آنلاین روشی کارآمد برای گرفتن وقت تنها با چند کلیک است. افراد پرمشغله برای آمدن به کلینیک و گرفتن قرار ملاقات با پزشک نیازی به ترک کار ندارند و مجبور به گذراندن زمان طولانی در پشت خطوط تلفن نخواهند بود.

جذب بیمار دندانپزشکی

جذب مشتریان شرکتی در دندانپزشکی

مشتریان شرکتی برای یک کلینیک دندانپزشکی مانند یک معدن طلا برای یک تجارت هستند. یک شرکت می‌تواند به طور متوسط ​​10-15 مشتری را به کلینیک بیاورد. امضای قرارداد اشتراک برای کارمندان یک شرکت و امضای قرارداد خدمات با تخفیف کلینیک دندانپزشکی را با هجوم قابل توجهی از مشتریان را مواجه می‌کند. این قرارداد علاوه بر کلینیک دندانپزشکی برای شرکت‌ها طرف قرار داد و کارمندان آن‌ها نیز مزایایی را به همراه دارد.

رئیس شرکت طرف قرارداد توجه خود به مراقبت از سلامت کارکنان خود را نشان می‌دهد. کارمندان نیز با دریافت تخفیف و قیمت مناسب به خدمات دندانپزشکی با کیفیت دسترسی پیدا می‌کنند. برای جذب مشتریان شرکتی برای کلینیک دندانپزشکی می توان با ارسال یک پیشنهاد تجاری به صاحبان شرکت‌ها از طریق تلفن یا ایمیل اقدام نمود.

3 استراتژی مهم جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی

  • یک وب سایت کاملا پاسخگو: وب سایت‌های دندانپزشکی اولیه اغلب مانند آگهی‌های تبلیغاتی دیجیتال بودند. در آن زمان داشتن یک وب سایت برای یک کلینیک دندانپزشکی تازگی داشت. تعداد زیادی از دندانپزشکان هنوز به ظاهر قدیمی وب سایت پایبند هستند. خوب، در این روش تازگی از بین رفته است و اکنون مشتریان بالقوه انتظار دارند وب سایتی کاربردی و مفید داشته باشند. یک وب سایت با طراحی کاملاً واکنش‌گرا و به روز شده برای بیماران دندانپزشکی مدرن ایده آل است زیرا با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها، به ویژه دستگاه‌های تلفن همراه سازگار است. طراحی سایت دندانپزشکی حرفه ای به کاربران اجازه می‌دهد تا به سرعت صفحات وب را اسکن کرده و به اطلاعات مورد نیاز خود برسند. تقریباً 60% مشتریان احتمالی شما از تلفن همراه یا دستگاه تلفن همراه خود برای دسترسی به وب سایت استفاده می‌کنند و این بیماران مشخصات اصلی کلینیک دندانپزشکی (ساعت کاری و کلیک برای تماس) را می‌خواهند.
  • بهینه سازی وب سایت با پیاده سازی کلمات کلیدی: اینترنت اساساً بی نهایت است. فکر کردن به این که چگونه می‌توانید حضور خود را آشکار کنید و سپس بیمارانی را که می‌خواهید جذب کنید، می تواند سخت باشد. گوگل الگوریتمی را تکمیل کرده است که به کاربران و کسب و کارها کمک می‌کند یکدیگر را پیدا کنند، اما هنوز دیده شدن در آن آسان نیست. وب سایت‌هایی که به طور موثر از کلمات کلیدی و جستجوی محلی استفاده می کنند به احتمال زیاد در جستجوهای گوگل بالاتر نشان داده می‌شود. تولید محتوای دندانپزشکی بسیار در سئو و ارتقاء سایت موثر است. استفاده خوب از کلمات کلیدی می‌تواند به شما کمک کند در زمان مناسب به بیماران مناسب دسترسی پیدا کنید.
  • گسترش میزان مشتریان بالقوه: جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی اولین گام در فرآیند فروش است. مشتری بالقوه باید در مورد عمل دندانپزشکی شما بداند. اگر وب‌سایت شما تعداد زیادی بازدیدکننده را جذب می‌کند، اما این بازدیدکنندگان در عرض چند ثانیه از صفحات خارج می‌شوند – یا شما به سادگی بسیاری از این بازدیدکنندگان را به بیمار تبدیل نمی‌کنید – مشکل بزرگی دارید.

انتخاب دندانپزشک مناسب کار کوچکی نیست. چرخه تبدیل مشتری بالقوه به مشتری واقعی گاهی اوقات ممکن است 6 تا 12 ماه طول بکشد. یکی از راه‌های عالی برای جذب مشتریان بالقوه این است که محتوا و ویدیوی قانع کننده‌ای ارائه دهید که مزایای خدمات شما را نشان دهد. مهم است بتوانید با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنید تا زمانی که برای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی شما آماده شوند.

جذب بیماران دندانپزشکی

اهمیت خدمات تخصصی بازاریابی در جذب مشتری دندانپزشکی

امروزه همه مردم اهمیت مراجعه منظم به دندانپزشک و مراقبت از سلامت دندان‌ها و لثه‌های خود را درک می‌کنند. همچنین در دهه اخیر تقاضا برای درمان زیبایی دندان افزایش یافته است و با تبدیل شدن رسانه‌های اجتماعی به بخش مهمی از زندگی روزمره، همه مردم دوست دارند لبخندشان عالی به نظر برسد. این شرایط فرصتی عالی برای جذب بیمار دندانپزشکی به شمار می‌رود. یک کلینیک دندانپزشکی موفق در وهله اول به یک وب سایت مدرن، جالب و جذاب و یک حضور آنلاین خوب در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی نیاز دارد.

اجرای دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی و اهمیت آن در بروز بودن کسب و کار بسیار اهمیت دارد. کمک یک تیم بازاریابی دندانپزشکی این نکات فنی پیچیده و اغلب وقت گیر را پوشش خواهد داد و به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد که روی بیماران خود تمرکز کنند. در حالی که یک تیم بازاریابی با تجربه از دانش و تخصص خود برای ایجاد یک سیستم جذب بیمار عالی استفاده می‌کند. یک تیم بازاریابی دندانپزشکی قوی همه موارد فوق را برای کلینیک دندانپزشکی تنظیم می‌کند و یک حضور آنلاین قوی ایجاد می‌کند.

حضور آنلاین قدرتمند نقش بسیار مهمی را در جذب بیماری برای کلینیک دندانپزشکی ایفا می‌کند. زیرا فعالیت آنلاین طیف مخاطبان گسترده‌ای را هدف قرار می‌دهد و به خوانندگان اجازه می‌دهد تا کلینیک دندانپزشکی را به سرعت و به راحتی جستجو و پیدا کنند. همچنین بیماران به وسیله جست و جوی آنلاین از درمان‌ها و روش‌های موجود مطلع کنند. آژانس پلاکت ارائه دهنده انواع خدمات برندینگ و بازاریابی برای جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی است. شما میتوانید از خدمات مشاوره ای آژانش پلاکت به صورت ارائه ی یک جلسه مشاوره ی رایگان به صورت حضوری و یا انلاین و تلفنی استفاده کنید.

جذب بیمار در کلینیک دندانپزشکی

سوالات متداول

  1. اهمیت استفاده از خدمات تخصصی بازاریابی در جذب بیمار برای کلینیک دندانپزشکی چیست؟

کمک یک تیم بازاریابی برای جذب مشتری دندانپزشکی نکات فنی پیچیده و اغلب وقت گیر تخصصی جذب مشتری را پوشش خواهد داد و به دندانپزشکان این امکان را می‌دهد که تمرکز خود را روی درمان بیماران خود بگذراند.

  1. راه حل جذب مشتریان بالقوه چیست؟

یکی از راه‌های عالی برای جذب مشتریان بالقوه تولید محتوا و ویدئو‌های قانع کننده‌ است که مزایای خدمات کلینیک‌های دندانپزشکی به مشتریان را نشان دهد. مهم است که کلینیک‌های دندانپزشکی بتوانند با مشتریان احتمالی خود ارتباط برقرار کنند تا بتوانند آن‌ها را به مشتریان واقعی و بالفعل تبدیل کنند.

  1. مزایای جذب مشتریان شرکتی در دندانپزشکی چیست؟

هر قرارداد با مشتریان شرکتی برای یک کلینیک دندانپزشکی، به طور متوسط ​​10-15 مشتری جدید را به کلینیک دندانپزشکی جذب می‌کند.

مطالب مرتبط

بیشتر مطالعه کنیم. بیشتر یاد بگیریم.

نظرات، سوالات و دیدگاه ها

پاسخگوی شما هستیم. سوالاتتان را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *