طراحی سایت دندانپزشکی

در مقاله حاضر، می خواهیم درمورد طراحی سایت دندانپزشکی با آژانس برندینگ پزشکی پلاکت توضیحاتی ارائه دهیم. مجموعه ما متشکل از طراحان و توسعه دهندگان وب با استعداد، نویسندگان محتوا، کارشناسان سئو و متخصصان تبلیغات است. به علاوه تیم با تجربه ما، برای چندین برندینگ پزشکی، طراحی سایت انجام داده است و می داند چه ایده ای برای شما کاربردی تر است.

ما برای طراحی سایت‌ دندانپزشکی به صورت سفارشی با کلینیک همکاری می ‌کنیم که تأثیر اولیه خوبی بر بیماران بگذارد. همچنین با برنامه ریزی دقیق، بدون تاخیر و بروز مشکلاتی که عموما هنگام کار تجربه می شود، کمک به سرعت انجام کارها می کنیم.

ما یک تجارت کوچک هستیم که چالش‌ های پیش روی شما را درک می‌ کنیم و به شما کمک می کنیم. امنیت وب ‌سایت، تولید محتوای سایت و در برخی موارد رسانه‌ های اجتماعی شما حفظ شود. امنیت وب سایت به واسطه تیمی مجرب برقرار می شود. محتواهای ما کاملا اصلی بوده و سرقت ادبی نیست. همچنین بهینه سازی سایت (سئو)، متناسب با برندینگ و مخاطبان شما صورت می گیرد.

تیم طراحی و توسعه سایت دندانپزشکی ما سایتی طراحی می کند که به شما کمک کند تا از سایر رقبای خود متمایز شده و با بیماران جدید ارتباط برقرار کنید. همچنین پیشنهاد های مقرون به صرفه از دیگر مزایای آژانس برندینگ پلاکت است.

طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی سایت دندانپزشکی برای کلینیک های دندانپزشکی

استراتژی های دیجیتال مارکتینگ دندانپزشکی، با طراحی سایت دندانپزشکی برای کلینیک دندانپزشکی شروع می شود. طراحان سایت برای طراحی وب سایت دندانپزشکی به دیدگاه شما گوش می دهند. سپس روی آنچه که عملکرد شما را منحصر به فرد می کند، متمرکز شده و همه موارد را به یک طرح سفارشی تبدیل می کنند تا بیماران بیشتری را به انتخاب سایت دندانپزشکی شما ترغیب کنند.

طراحی سایت دندانپزشکی در واقع ایجاد تعادل بین هنر و علم است، چرا که اولین چیزی است که بازدیدکنندگان از سایت دندانپزشکی شما مشاهده می کنند، طراحی سایت است؛ بنابراین طراحی باید به نحوی باشد که در نظر اول، چشم نواز و جذاب باشد. به طور طبیعی، هر کسی در مورد طراحی سایت دندانپزشکی، نظری خاص دارد.

هرچند که طراحی وب سایت دندانپزشکی به تنهایی نمی تواند بیماران جدیدی ایجاد کند، اما رویکرد عملی برای طراحی وب سایت از ملزومات است. رویکرد عملی اکثر سایت های دندانپزشکی، استفاده از طراحی متناسب با اهدافشان است؛ پس طراحی سایت دندانپزشکی رابطه مستقیم با ثبات و رشد برندینگ کلینیک دندانپزشکی شما دارد.

کاربران در واقع با یک وب سایت دندانپزشکی، مانند اثر هنری دیجیتال رفتار می کنند که کوچکترین جزئیات را زیر نظر می گیرند ولی در تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به بیماران جدید کمک چندانی نمی کنند. همانطور که پیش تر گفتیم وب سایت های دندانپزشکی بزرگ با طراحی های فوق العاده نیز به تنهایی نمی توانند بیماران جدیدی را جذب کنند؛ اما این نکته بدیهی است که طراحی ضعیف، قطعا می تواند سود آورترین بیماران را از برندینگ دندانپزشکی دور کند.

بنابراین مطالعاتی درباره رفتار بازدیدکنندگان و علایق آنها و به کار گیری آن برای طراحی سایت، حتما کمک زیادی به راضی نگه داشتن بازدیدکنندگان و تبدیل آنها به دریافت کننده خدمات دندانپزشکی می کند.

ساخت سایت دندانپزشکی

مواردی که باید در طراحی سایت دندانپزشکی، مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

  • پشتیبانی سایت
  • شرح هزینه ها برای هر نوع از خدمات دندانپزشکی و مقرون به صرفه بودن آنها
  • امکان رزرو آنلاین نوبت دندانپزشکی
  • طراحی سایت دندانپزشکی برای کسانی که با گوشی تلفن همراه به جستجو می پردازند.
  • معرفی پزشکان متخصص برای هر بخش از دندانپزشکی (ترمیم، عصب کشی، جراحی لثه، ایمپلنت و…)
  • در نظر گرفتن سئوی سایت برای رتبه بندی در موتور های جستجو بالاخص موتور جست و جوی گوگل
  • طراحی سایت با استفاده از وردپرس

نکاتی در مورد طراحی سایت دندانپزشکی

تجزیه و تحلیل رفتار بیماران جدید: باید به طور مرتب بهترین طراحی وب سایت دندانپزشکی را مطالعه کرده و علایق بازدیدکنندگان طبق تعداد کلیک ها و بازدید ها را بررسی کرد. از این طریق می توان تجربیات آنلاین را بهینه کرد. البته این تازه شروع کار است. جزئیاتی مانند اندازه، رنگ و محل گزینه ها، ساختار منو، طرح و عناصری را که در واقع بر جذب و تبدیل بازدیدکنندگان تأثیر می گذارد، تجزیه و تحلیل می شود.

هدف از طراحی وب سایت دندانپزشکی: طراحی وب سایت برای مطب دندانپزشکی، باید برندینگ دندانپزشکی شما را ارتقا دهد. طراحی مورد نظر باید به روز بوده، جذاب و باشکوه باشد و هر از چند گاهی تغییر و تحولاتی ایجاد کند. وب سایت از نظر زیبایی، رنگ، فونت ، تصاویر، لوگو و…، همه و همه مانند یک معادله چند مجهولی است که طراحان سایت به هر کدام جداگانه و در کنار هم می اندیشند و بهترین طراحی سایت را ایجاد کرده و به برند تحویل می دهند.

وب سایت باید سریع بارگیری شود، با موبایل سازگار باشد و سئو دندانپزشکی روی آن انجام شود. در عین حال باید حرکت و دسترسی به محتواها برای بازدیدکنندگان سایت آسان باشد.

بازاریابی شهرت: نظرات مثبت بیماران به راحتی می تواند به یکی از بزرگترین دارایی های بازاریابی کلینیک دندانپزشکی شما تبدیل شود. بازاریابی شهرت به شما این امکان را می دهد که نظرات مثبت بیماران را مستقیما به نمایش بگذارید و همچنین نظراتی مثبت از بیماران جدید کسب کنید.

طرح های جذاب: وب سایت دندانپزشکی باید از یک طراحی جذاب برخوردار باشد که تصویری فراموش نشدنی از کلینیک دندانپزشکی شما ارائه دهد. تماشای ایده دیگر طراحان وب سایت و به روز بودن در این راستا، به طراح وب سایت این امکان را می دهد که طرحی را بیابد که به بهترین وجه با برندینگ دندانپزشکی شما مطابقت دارد.

همچنین طراح باید گزینه های سازگار با موبایل و پاسخگویی به انتقادات و پیشنهادات بازدیدکنندگان را در نظر بگیرد تا مراجعین به سایت از تجربه تماشای عالی در صفحه‌ نمایش با هر اندازه و نوع دستگاه اطمینان حاصل کنند.

ارائه محتوای دندانپزشکی به بهترین نحو: تولید محتوای دندانپزشکی عالی و استاندارد، مزایای بی پایانی دارد. محتوای عالی به بیماران در مورد خدمات و روش های مختلف آموزش می دهد، رتبه سایت دندانپزشکی را در نتایج جستجو بهبود می بخشد و فرصتی برای انتقال بیشتر دانش و تخصص دندانپزشکی شما به کاربران است.

تولید محتوا در ابتدا می تواند هزینه زیادی داشته باشد و زمان زیادی را از صاحب کسب و کار و بیماران بگیرد؛ ولی ارائه محتوای منحصر به فرد و شخصی که در سایت پیاده سازی شود، کمک زیادی به شهرت و رتبه بالای برندینگ دندانپزشکی می کند. در واقع محتوای دندانپزشکی منحصر به فرد که اطلاعات دقیق و اصولی ارائه می دهد، ترافیک زیادی به سایت سرازیر می کند که می تواند منجر به جذب بیماران جدید شود.

طراحی گالری عکس قبل و بعد: یک تصویر ارزشی مانند هزار کلمه دارد. وب سایت دندانپزشکی شما می تواند دارای بخشی باشد که شما با افتخار عکس های قبل و بعد از خدمات خود را به بیماران ارائه دهید تا به آنها کمک کنید که کار شما را تجسم کنند و نتایج نهایی را ببینند.

در این راستا، هرچه عکس ها و نمونه های بیشتری ارائه دهید، اعتماد مراجعین و بیماران احتمالی در مورد عمل شما بیشتر خواهد شد. نکته مهم در این باره این است که بازاریابی دندانپزشکی زمانی آسان‌ می شود که مراجعین به کلینیک، در مراحل اولیه بتوانند مهارت ها، توانایی شما و نتیجه نهایی خدمات شما را ببینند.

ارائه راهکارهای ارتباطی: در واقع هدف اولیه از طراحی سایت دندانپزشکی، تشویق بازدیدکنندگان برای تماس با مطب شما است. این موضوع به این معنی است که در طراحی هر صفحه از وب سایت شما باید یک فرم برای گرفتن اطلاعات بازدیدکنندگان و شماره تماس آنها وجود داشته باشد و تماس از سوی کلینیک با بیماران احتمالی برقرار شود.

ممکن است شما مایل باشید که این تماس از سوی بیماران برقرار شود که در این صورت باید در وب سایت شما، ویژگی‌ های مختلف بازاریابی دندانپزشکی وجود داشته باشد که بازدیدکنندگان را تشویق کند تا با کلینیک تماس بگیرند. این ویژگی ها می تواند شامل درخواست‌ ملاقات آنلاین، پرسشنامه ای از تجزیه و تحلیل وضعیت دندان ها (که در آن بیماران می‌ توانند هر گونه نگرانی را به صورت خصوصی بیان کنند)، فیلم‌ های آموزشی، فرم اطلاعات و شماره تماس و… باشد.

ویرایش و به روز رسانی مطالب‌: پس از مدتی همه محتواهای سایت شما باید به روز شود، عکس ها و ویدیو های جدید اضافه شود، صفحات به صورت نامحدود در سایت اضافه شده و حتی کل طراحی سایت دندانپزشکی، تغییر پیدا کند. به طور کلی شما باید روی وب سایت خود کنترل شبانه روزی داشته باشید و مرتبا به سایت سر بزنید. با کنترل شبانه روزی، رسیدگی، پیگیری مداوم و تامین امنیت سایت، یک تجربه خوب برای مراجعه کنندگان و همچنین جذب بیمار ایجاد کنید.

بهره گیری از استراتژی بازاریابی آنلاین: در یک وب سایت جدید ابتدا باید تلاش ‌های سئو را شروع کنید و بیماران را تحت تأثیر قرار ‌دهید و در عین حال، سایت خود را توسعه ‌دهید. با ساختن سایتی تمیز، ساده و مدرن شروع کرده که پر از محتوای خوب و پر از کلمات کلیدی مناسب باشد. بارگذاری سریع محتوا ها و پاسخگویی به سوالات کاربران از مراحل بعدی طراحی سایت و تکمیل آن است.

طراحی سایت دندانپزشکی باید به گونه ای باشد که اساس تمام موفقیت های بازاریابی کلینیک شما را ایجاد کند و از قوانین سئو اطاعت کند.در نتیجه همه این موارد، وب ‌سایت‌ در موتورهای جستجو رتبه ‌بندی می‌ شود و موجب جذب بیماران جدید شده، بیمار تماس گرفته و قرار ملاقات می گذارد.

ساخت وب سایت دندانپزشکی

استراتژی های طراحی سایت دندانپزشکی

طراحی هر سایتی احتیاج به در نظر گرفتن استراتژی دارد که این استراتژی ها در موفقیت برند، تاثیر مستقیم می گذارد. در زیر به چند مورد از استراتژی های طراحی سایت می پردازیم:

  • سرعت بالای بار گذاری مطالب و سایر موارد گرافیکی سایت
  • جلوه های بصری و رنگ مناسب
  • راهنمای سایت شامل شرح امکانات و آموزش چگونگی دسترسی به آنها
  • قرار دادن محتواهای مناسب اصلی به فواصل مطلوب

سئو و طراحی سایت دندانپزشکی

ممکن است ماه ها طول بکشد تا بتوانید وب سایت خود را در نتایج گوگل ببینید، بنابراین حتما باید پیاده سازی یک استراتژی سئوی موتور جستجوی حرفه ای و مدیریت شده را در نظر بگیرید که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • سئوی کلمات کلیدی که شامل دندانپزشک + خدمات دندانپزشکی + محل و یا… خواهد بود.
  • بررسی متاتگ ها و به روز رسانی آنها
  • استفاده از ابزار های رایگان گوگل در جهت بهینه سازی سایت
  • تنظیم سایت برای جستجو های محلی
  • ایجاد اعتبار برای سایت ( لینک خارجی)
  • تولید محتوا و بارگذاری مداوم آن در سایت
  • بارگذاری محتوا در شبکه های اجتماعی
  • استفاده از کمپین های پرداخت به ازای کلیک

سئو نقش مهمی در مورد اینکه چرا مردم وب سایت دندانپزشکی شما را در نتایج موتورهای جستجو پیدا نمی کنند، ایفا می کند. اگر روی گروه کوچکی از کلمات کلیدی عمومی تمرکز می کنید که هر دندانپزشک دیگری در منطقه شما از آن استفاده می کند، احتمالاً توسط بسیاری از افرادی که در حال جستجو هستند پیدا نمی شوید.

یک برنامه بازاریابی محتوا پیرامون کلمات کلیدی هدف خود ایجاد کنید و پروفایل های اجتماعی خود را برای بهبود سئوی خود بسازید. با ثبات و تعهد، می توانید نتایج موتور جستجوی مورد نظر خود را دریافت کنید.

سایت دندانپزشکی

سوالات متداول

  1. در طراحی سایت دندانپزشکی باید به چه نکاتی توجه کرد؟
  • قابلیت استفاده از سایت برای کاربران عادی
  • سرعت وب سایت
  • زیبایی و جلوه های بصری سایت
  • محتوای متناسب و اصلی
  • اطلاعات تماس و آدرس
  • پشتیبانی، تعمیر و نگهداری از وب سایت
  • سازگاری ساخت سایت دندانپزشکی با بار گذاری برای تلفن همراه
  1. مراحل ساخت سایت دندانپزشکی چیست؟

برای ساخت سایت دندانپزشکی، باید 4 مرحله اساسی را دنبال کرد.

  • نام دامنه خود را ثبت کنید که این نام منعکس کننده محصولات و خدمات شما است و مشتریان می توانند به راحتی از طریق موتور جستجو پیدا کنند.
  • یک شرکت میزبانی وب پیدا کنید.
  • محتوای خود را آماده کنید.
  • و وب سایت خود را بسازید.
  1. برای طراحی سایت دندانپزشکی چه چیزهایی نیاز است؟

چند عنصر مهم طراحی وب سایت به این شرح است:

  • طراحی وب سایت باید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم های منو باید به راحتی از هر صفحه قابل دسترسی باشد.
  • طراحی بصری
  • تولید محتوای اصلی
  • وب سایت دوستانه
  • برند سازی
  • و…
  1. سئوی سایت دندانپزشکی چیست؟

سئوی سایت دندانپزشکی فرآیندی است که باعث می‌ شود مطب دندانپزشکی شما در نتایج موتور های جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. همچنین سئو باعث می شود سایت بدون پرداخت هزینه برای تبلیغات، به بالاترین نقطه در صفحه نتایج موتور جستجو برسد. بنابراین در دنیای امروزه اگر بخواهید به صورت آنلاین توسط بیماران شناسایی شوید، به استراتژی های سئوی دندانپزشکی نیاز دارید.

  1. چرا سایت دندانپزشکی به سئو نیاز دارد؟

سئو این توانایی را دارد که در مقایسه با سایر اشکال تبلیغات و بازاریابی، به دندانپزشکی شما رتبه بالاتری دهد. به همین دلیل سئو یک استراتژی بازاریابی ورودی است و به شما این امکان را می دهد که برای بیماران در همان زمان که به دنبال محصولات یا خدمات مرتبط هستند، شناسایی شوید.

مطالب مرتبط

بیشتر مطالعه کنیم. بیشتر یاد بگیریم.

نظرات، سوالات و دیدگاه ها

پاسخگوی شما هستیم. سوالاتتان را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *