تولید محتوای کلینیک های زیبایی

تولید محتوا یکی از مهم‌ترین فنون بازاریابی و تبلیغات در دنیای کنونی به شمار می‌رود. در واقع تولید محتوا برای یک کسب و کار به معنای توصیف خدمات آن برای مخاطبان در قالب‌های متنوع است. متون، تصاویر و ویدئوها انواع قالب‌های تولید محتوا را تشکیل می‌دهند. در این مقاله درباره تولید محتوای کلینیک های زیبایی، ضرورت و مزایای آن صحبت خواهیم کرد.

ضرورت تولید محتوای کلینیک زیبایی

امروزه کلینیک‌های زیبایی دیگر نمی‌توانند برای بازاریابی خدمات خود تنها به روش‌های تبلیغات سنتی اعتماد کنند. زیرا امروزه مردم برای کسب اطلاعات درباره موضوعات مختلف به اینترنت مراجعه می‌کنند.

اگر مردم نتوانند محصولات و خدمات شما را به صورت آنلاین پیدا کنند، ممکن است نامرئی به نظر برسید! در این صورت حتی با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات زیبایی نیز مراجعان زیادی نخواهد داشت. به همین دلیل است که تولید محتوای کلینیک زیبایی ضرورت دارد. تولید محتوا در تقویت فرایند برندینگ کلینیکهای زیبایی نیز نقش موثری را ایفا می‌کند.

تولید محتوای کلینیک زیبایی

اهمیت تولید محتوای کلینیک زیبایی

امروزه، حدود 83 درصد از مراکز مراقبت‌های بهداشتی از بازاریابی محتوا برای افزایش رشد خود استفاده می‌کنند. هنگام تحقیق در مورد گزینه‌های مراقبت بهداشتی، مصرف‌کنندگان به دنبال محتوای ارزشمندی در قالب پست‌های وبلاگ، کتاب‌های الکترونیکی، ویدیوها، تصاویر، اینفوگرافیک‌ها، خبرنامه‌های ایمیل، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر هستند. هنگامی که کلینیک‌های زیبایی محتوای مناسب را در زمان مناسب ارائه می کنند، اعتبار خود را تقویت می‌کنند. در نتیجه تولید محتوا این کلینیک‌های زیبایی به احتمال زیاد مشتریان وفادار به دست خواهند آورد.

این رویکرد اعتماد سازی توسط تحقیقات پشتیبانی می‌شود. طبق گزارش TMG Custom Media، حدود 78 درصد از مصرف‌کنندگان معتقدند شرکت‌هایی که محتوای ارزشمند ارائه می‌کنند، علاقه‌مند به ایجاد روابط طولانی‌مدت با مشتریان خود هستند. تولید محتوای کلینیک های زیبایی برای اینکه موثر باشد، باید به درستی انجام شود.

بهترین روش ها برای تولید محتوای کلینیک های زیبایی

انتخاب روش‌های مناسب برای تولید محتوای کلینیک زیبایی برند این مراکز را تقویت می‌کند. همچنین تولید محتوا به روش درست و اصولی مشتریان جدیدی را به کلینیک‌های زیبایی جذب کرده و مشتریان فعلی آن را وفادار می‌کند. در ادامه مقاله بهترین روش‌های تولید محتوا برای کلینیک‌ های زیبایی را معرفی خواهیم کرد.

محتوای متنی با اندازه مناسب تولید کنید!

اگر می‌خواهید به مشتریان بالقوه بیشتری خود به‌صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید، باید محتواهایی با حجم مناسب تولید کنید. در یک مطالعه، میانگین تعداد کلمات وبلاگ‌های صفحه اول Google حاوی 1890 کلمه بودند. بنابراین مطمئن شوید که برخی از محتواهای موجود در وبلاگ تولید محتوای کلینیک زیبایی شما به اندازه کافی طولانی هستند.

محتوای مفید و کاربردی تولید کنید

مصرف کنندگان خدمات کلینیک‌های زیبایی به دنبال پاسخ‌ها صحیح برای سوالات خود هستند. طبق آمار موجود، حدود 66 درصد از همه کاربران اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد یک مشکل پزشکی خاص هستند. بنابراین در تولید محتوای کلینیک زیبایی باید به نیازهای مشتریان بالقوه توجه کنید.

برای مثال باید محتوایی ایجاد کنید که به مسائل و سوالات بهداشتی خاصی پاسخ دهد و به منابعی پیوند دهید که از محتوای شما پشتیبانی کنند. نوشتن یک کتاب الکترونیکی می‌تواند گزینه مناسبی برای تولید محتوا باشد.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

تولید محتوای پزشکی در یک وبلاگ یکی از بهترین راه‌ها برای بهبود رتبه‌بندی موتور جستجو و افزایش ترافیک وب سایت است. در نوشتن پست‌های وبلاگ روی موضوعاتی تمرکز کنید که مخاطبان هدف شما به آن‌ها اهمیت می‌دهند. با انجام این کار به منبعی برای اطلاعات خدمات بهداشتی درمانی و زیبایی تبدیل خواهید شد. تولید محتوای کلینیک زیبایی در قالب پست‌های وبلاگی با کیفیت در افزایش حسن شهرت و اعتبار کلینیک‌های زیبایی نقش به سزایی دارد.

محتوای ویدیویی بیشتری تولید کنید

مطالعات نشان می‌دهند که ویدئوها حدود 85 درصد از کل ترافیک اینترنت در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند. ویدئوها جذاب، آسان، در دسترس و بسیار قابل اشتراک گذاری هستند. از ویدئوها برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بهداشتی و گفتن داستان برند و کارکنان استفاده کنید.

ویدئوها برای اشتراک گذاری در پلتفرم‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف مناسب هستند. ویدئوها را علاوه بر وب سایت کلینیک زیبایی می‌توانید اینستاگرام کلینیک نیز به اشتراک بگذارید. در حال حاضر استراتژی تولید محتوای پزشکی در اینستاگرام بسیار موثر و پرطرفدار است.

تولید محتوای کلینیک های زیبایی و پوست

از لحن مناسب استفاده کنید

بیشتر مردم علاقه‌ای به کلمات کلیدی متداول در بازاریابی مانند «بیمار محور» یا واژه‌های تخصصی پزشکی ندارند. بنابراین در تولید محتوا در راستای بازاریابی کلینیک های زیبایی به جای استفاده از اصطلاحات پزشکی پیچیده، از زبان محاوره‌ای، دلسوزانه و بدون اصطلاحات تخصصی استفاده کنید.

ایمیل را فراموش نکنید

طبق تحقیقات توییتر، 74 درصد از بازاریابان ایمیل را موثرترین کانال توزیع محتوای جدید می‌دانند. اکثر مردم برای تصمیم گیری در مورد خدمات مراقبت‌های بهداشتی به زمان نیاز دارند. بنابراین به توزیع یک خبرنامه ایمیلی فکر کنید تا مردم را با نام تجاری خود درگیر نگه دارید.

بهینه سازی برای جستجوی محلی

حدود 47 درصد از کاربران اینترنت به صورت آنلاین اطلاعاتی درباره کلینیک‌های بهداشتی درمانی و زیبایی جست‌‌وجو می‌کنند. بنابراین برای کسب بازدهی بیشتر در تولید محتوای کلینیک زیبایی خود مطمئن شوید که محتوای شما حاوی کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی شما است. از طریق به کارگیری کلمات کلیدی مرتبط با موقعیت مکانی کلینیک می‌توانید دیده شدن خود به صورت آنلاین را به حداکثر برسانید.

حضور در شبکه‌های اجتماعی

مکان‌هایی که مکالمات مربوط به خدمات کلینیک‌های زیبایی در پلت‌فرم‌های اجتماعی اتفاق می‌افتد را بیابید. سپس در این شبکه‌های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و محتوای خود را تبلیغ کنید. اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و توییتر در حال حاضر محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی هستند و کاربرد زیادی در دیجیتال مارکتینگ پزشکی دارند.

بهینه سازی برای موبایل

امروزه اکثر بزرگسالان صاحب یک گوشی هوشمند هستند و با تلفن همراه خود درباره موضوعات مختلف در اینترنت جست‌و‌جو می‌کنند. بنابراین Google وب سایت‌های سازگار با موبایل را در اولویت قرار می‌دهد. در نتیجه شما باید طراحی سایت کلینیک زیبایی خود را برای دستگاه‌های تلفن همراه بهینه کنید.

مداومت داشته باشید!

به گفته HubSpot، حدود شش ماه طول می‌کشد که انتشار محتوای مرتبط به صورت هفتگی، بر ترافیک وب شما تأثیر بگذارد. بنابراین صبور باشید و به تولید محتوای کلینیک زیبایی ادامه دهید. از یک تقویم برای تولید محتوا استفاده کنید تا مطمئن شوید که محتوای منظم و مفیدی را به مخاطبان هدف خود ارائه می‌دهید.

تولید محتوای کلینیک های زیبایی

ایده‌هایی برای تولید محتوای کلینیک های زیبایی

  • معرفی کارکنان، نتایج بیماران و تاریخچه کلینیک زیبایی شما همگی مطالب مفیدی برای کمک به تقویت برند شما هستند.
  • به موضوعات مرتبط با سلامتی، مانند مراقبت‌های پوست و مو در منزل و انتخاب سبک زندگی سالم بپردازید.
  • از مشتریان خود برای انتخاب موضوع تولید محتوای کلینیک زیبایی نظرخواهی کنید.
  • مراقبت‌های بعد از خدمات کلینیک‌های زیبایی اغلب توسط بازاریابان محتوا نادیده گرفته می‌شود. در حالی که این موضوعات طیف وسیعی از فرصت‌های محتوا را فراهم می‌کنند.

سخن آخر

تولید محتوای کلینیک های زیبایی برای تقویت برند، بازاریابی و تبلیغات اهمیت زیادی دارد. تولید محتوا در صورتی بازدهی موثری دارد که درست و اصولی انجام شود. بنابراین برای انجام این کار باید از متخصصان این حوزه کمک گرفت. متخصصان تولید محتوا در آژانس پلاکت آماده ارائه خدمات مشاوره رایگان به دست اندرکاران کلینیک‌های زیبایی هستند.

سوالات متداول

  1. تولید محتوا به چه معناست؟

تولید محتوا برای کسب و کارهای مختلف از جمله کلینیک‌های زیبایی به معنای توصیف خدمات آن‌ها برای مخاطبان در قالب‌های گوناگون است.

  1. تولید محتوای کلینیک های زیبایی در چه قالب‌هایی انجام می‌شود؟

تصاویر، متن‌ها، اینفوگرافیک‌ها و ویدئوها متداول‌ترین قالب‌های تولید محتوای کلینیک های زیبایی هستند.

  1. هدف اصلی تولید محتوای کلینیک زیبایی چیست؟

افزایش اعتبار برند، حفظ و وفادارسازی مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید اهداف اصلی تولید محتوای کلینیک زیبایی هستند.

  1. ضرورت تولید محتوای کلینیک های زیبایی چیست؟

امروزه مردم برای کسب اطلاعات درباره خدمات مورد نیاز خود به اینترنت مراجعه می‌کنند. بنابراین در صورتی که خدمات شما به صورت آنلاین در معرض دید مردم نباشد مراجعان زیادی نخواهد داشت.

مطالب مرتبط

بیشتر مطالعه کنیم. بیشتر یاد بگیریم.

نظرات، سوالات و دیدگاه ها

پاسخگوی شما هستیم. سوالاتتان را از ما بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *